اخبار انجمن اتیسم همدان

وعده پیگیری رفع مشکلات افراد دارای اتیسم در مراکز درمانی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان، ازپیگیری رفع مشکلات و چالش‌های خانواده‌های دارای فرزند اتیسم در مراکز درمانی خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن اتیسم همدان، مدیر عامل انجمن ظهر پنجشنبه، 24 خردادماه، در طی جلسه‌ای با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان در رابطه با مشکلات و چالش‌های افراد دارای اتیسم در برخی از مراکز درمانی خبرداد و گفت: متاسفانه برخی از مراکز درمانی با شرایط افراد دارای اتیسم آشنا نبوده و از این رو خانواده های آنان را دچار مشکلات و چالش های متعددی می کنند که رفع این امر نیازمند توجه و نظارت بیشتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی است.

 

پناهی در رابطه با مشکل کمبود فضای انجمن اتیسم و لیست انتظار افراد مشمول دریافت خدمات توانبخشی به واسطه محدودیت در فضا، تاکید کرد: انجمن اتیسم همدان با وجود تجهیزات توانبخشی مناسب و درمانگران مجرب، با لیست انتظار افراد واجد دریافت خدمات توانبخشی به دلیل کمبود فضا مواجه است؛ که رفع این مشکل از اهداف اصلی انجمن می باشد.

 

وی ادامه داد: رفع مشکل کمبود فضا نیازمند توجه و حساسیت مسئولین استانی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

 

دکتر رسول سلیمی در پاسخ به صحبت های آقای پناهی، پیرامون چالش‌های خانواده های دارای فرزند اتیسم در مراکز درمانی، گفت: بدون شک با توجه به پیگیری و حساسیت انجمن اتیسم، در صدد رفع مشکلات در این حوزه خواهیم بود.

 

سلیمی افزود: در رابطه با لیست انتظار مددجویان و کمبود فضا نیز جلسات مرتبط با موضوع را برگزار کرده و در رابطه با آن تصمیم گیری خواهد شد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *